تور استانبول ارزان: برقراری مجدد جهت پروازی تهران، استانبول، تهران

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، پس از پیگیری های مستمر و اخذ مجوزهای لازم از کشور ترکیه، پروازهای تهران-استانبول-تهران هواپیمایی قشم مجدد برقرار می شوند.

تور استانبول ارزان: برقراری مجدد جهت پروازی تهران، استانبول، تهران

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

با اخذ مجوزهای لازم از کشور ترکیه و کوشش بی وقفه مسئولان هواپیمایی قشم، پروازهای راستا تهران-استانبول-تهران در روزهای پنجشنبه از تاریخ 1399/04/05 تا 1399/04/26 مجددا برقرار می شوند.

مسافرانی که قصد سفر و خرید بلیط هواپیما استانبول را دارند، باید یکی از شرایط معین شده از جانب کشور ترکیه را داشته باشند:

  • مسافر شهروند کشور ترکیه باشد.
  • مسافر اقامت دائم داشته باشد.
  • مسافر ویزای کاری معتبر از کشور ترکیه داشته باشد.

علاوه بر این، اسامی مسافران پرواز جهت تائید برای کشور ترکیه ارسال می گردد و عدم توجه به این شرایط قبل از تهیه بلیط موجب ممانعت از ورود مسافر به کشور ترکیه می گردد. بعلاوه، هزینه بلیط پرداختی قابل استرداد نیست و سوخت می گردد؛ لذا مسافران محترم قبل از تهیه بلیط راستا مذکور به موارد فوق توجه نموده و در صورت داشتن شرایط لازم اقدام به تهیه بلیط اقدام نمایند.

چند روز گذشته نیز خبر توافق برقراری مجدد پروازهای راستا تهران-استانبول- تهران از 31 تیر ماه در سفر وزیر امور خارجه و هیئتی از مقامات صنعت هوایی به ترکیه اعلام شده بود.

منبع: کجارو / cannews.aero
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1621

به "تور استانبول ارزان: برقراری مجدد جهت پروازی تهران، استانبول، تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: برقراری مجدد جهت پروازی تهران، استانبول، تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید