بازی Clockwork Revolution از همه لحاظ یادآور بایوشاک اینفینت است؛ تریلر رونمایی آن را ببینید

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، ایکس باکس در رویداد چندی پیش خود از عناوین بسیار زیادی رونمایی کرد و کوشش کرد تا اعتبار از دست رفته خود را دوباره بازگرداند. به همین علت این شرکت همکاری خود را با شرکت inXile اعلام نموده و بازی کلاکورک رولوشن (Clockwork Revolution) را معرفی کردند. این بازی در مراحل اولیه ساخت قرار داشته و به همین علت تاریخ دقیق عرضه آن اعلام نشده است.

بازی Clockwork Revolution از همه لحاظ یادآور بایوشاک اینفینت است؛ تریلر رونمایی آن را ببینید

کلاکورک رولوشن یک بازی به سبک استیم پانک (Steampunk) بوده که حالت اول شخص دارد. در این بازی عناصر نقش آفرینی به طور کامل مشهود بوده و یک جهانی بسیار مجذوب نماینده دارد. شما در این بازی یک اختراع را پیدا می کنید که به کرکتر شما اجازه می دهد تا به گذشته سفر کند. شما می توانید گذشته شهری که در آن زندگی می کنید را دیده و روند تشکیل آن را مشاهده کنید. وقتی شما در زمان سفر کنید، تصمیمات کلیدی شما روی آینده شهر تأثیر گذاشته و داستان بازی را تغییر می دهد.

در بازی کلاکورک رولوشن شما کرکتر خود را از ابتدا طراحی می کنید. همینطور اینکه سیستم ارتباطی میان کرکترها بسیار دقیق بوده و این شخصیت ها به تصمیمات شما واکنش نشان می دهند. در این بازی از کنترل زمان در مبارزات نیز استفاده شده که باعث شده سیستم بسیار خاصی داشته باشد.

کلاکورک رولوشن در شهر آوالون (Avalon) جریان دارد. این شهر کاملاً حالت فانتزی داشته و مجذوب نمایندهیت بسیار خاصی دارد. به این شکل که قطارهای صنعتی قدیمی پرواز نموده و افراد ثروتمند اجزای بدن خود را با وسایل خاص جایگزین نموده اند. همینطور اینکه در تمام این جهان خدمتکاران مکانیکی وجود داشته که زندگی را برای انسان ها راحت نمایند.

نکته اینجاست که این جهانی تاریک یک راز در خود نهفته است. شهر زیبای اوالون به وسیله بانو آیرن وود (Lady Ironwood) ساخته شده که این فرد بسیار دقیق تمام آن را برنامه ریزی نموده است. به این شکل که او با استفاده از یک ماشین زمان به دوران کلیدی آوالون سفر نموده و در آنجا تغییر ایجاد نموده است. همین باعث شده که جمعیت کارگر همواره در ظلم باشند و ثروتمندان پول بیشتری دریافت نمایند.

زمانی که شما در آوالون بگردید، با یک کرنومتر روبرو می شوید. این کرنومتر به شما یاری می نماید تا در زمان سفر نموده و گذشته تغییر ایجاد کنید. سپس شما به جهانی حال بازگشته تا اثر تغییرات را روی حال ببینید. زمانی که شما به جهانی حال بازگردید، این تغییرات را به شکل ظاهری یا به شکل مکالمات افراد داخل شهر می فهمید.

شرکت سازنده اعلام نموده که این بازی در مراحل اولیه ساخت واقع شده است. از طرفی کلاکورک رولوشن از ابتدا با منابع مایکروسافت ساخته شده و برای کنسول های این شرکت بهینه شده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 خرداد 1402 بروزرسانی: 26 خرداد 1402 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1906

به "بازی Clockwork Revolution از همه لحاظ یادآور بایوشاک اینفینت است؛ تریلر رونمایی آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Clockwork Revolution از همه لحاظ یادآور بایوشاک اینفینت است؛ تریلر رونمایی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید