بازیکنان انگیزه زیادی برای نمایش خود دارند، مصدومیتم بر طرف نشده

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران در چارچوب دیدارهای هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم سپاهان با نتیجه 3 بر صفر تیم آذرباتری ارومیه را شکست داد.

بازیکنان انگیزه زیادی برای نمایش خود دارند، مصدومیتم بر طرف نشده

علی اصغر مجرد سرعتی زن تیم والیبال سپاهان پس از پیروزی تیمش مقابل آذرباتری گفت: بازی خوبی بود. با توجه به پیروزی هفته گذشته آذرباتری مقابل هراز با تمام قوا در زمین حاضر شدیم و با آنالیزی که کادر فنی انجام داد توانستیم پیروز شویم.

وی در ادامه درباره شرایط مصدومیتش گفت: به دلیل آسیب دیدگی هفته اخیر نتوانستم در کنار تیم باشم اما امروز در جریان بازی حضور داشتم تا بتوانم در آینده کمک بیشتری به تیم کنم. هنوز آسیب دیدگی ام به طور کامل برطرف نشده است اما شرایط خوبی دارم.

مجرد درباره رقابت های لیگ برتر گفت: فصل سخت و غیرقابل پیش بینی را داریم. همه تیم ها خوب هستند. باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا با حضور در رده های بالای جدول شرایط خوبی در مرحله پلی آف داشته باشیم.

سرعتی زن تیم ملی درباره سال المپیک گفت: بازیکنان پیشرفت های خوبی داشته اند و با انگیزه در مسابقات حاضر می شوند تا خود را نشان دهند و با تمام قدرت مقابل تیم ها حاضر می شوند. من نیز جوان هستم با انگیزه در زمین حاضر می شوم تا بتوانم همراه تیم پیروز شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1083

به "بازیکنان انگیزه زیادی برای نمایش خود دارند، مصدومیتم بر طرف نشده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان انگیزه زیادی برای نمایش خود دارند، مصدومیتم بر طرف نشده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید