الحاق باقی مراکز تعویض پلاک استان ها به طرح نوبت دهی اینترنتی

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از الحاق مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری وسایل نقلیه در 5 استان به جامانده به طرح نوبت دهی اینترنتی اطلاع داد.

الحاق باقی مراکز تعویض پلاک استان ها به طرح نوبت دهی اینترنتی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از اجرای طرح نوبت دهی اینترنتی در 5 استان به جامانده کشور اطلاع داد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا توضیح داد: در راستای ارائه خدمت بیشتر و سریع تر به هموطنان، کاهش معطلی و رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در گام اول، نوبت دهی اینترنتی در تهران به صورت پایلوت اجرا شد و در گام دوم 11 استان و کلانشهر خدمات تعویض پلاک را به صورت نوبت دهی اینترنتی انجام دادند.

سرهنگ محمدی گفت: در گام سوم نیز17 استان ارائه خدمت در مراکز تعویض پلاک را به صورت اینترنتی در دستور خود قرار دادند و در گام چهارم یعنی از روز سه شنبه 15 مهر ماه، ارائه خدمات شماره گذاری و تعویض پلاک وسایل نقلیه چه خودرو، چه موتورسیکلت و چه وسایل نقلیه سنگین در 5 استان ایلام، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد نیز به صورت اینترنتی انجام می گردد.

وی به هموطنان توصیه کرد: حتماً با ماسک و ترجیحا اتوماتیک و دستکش در بازه زمانی که در سامانه رزرو نموده اند به مراکز تعویض پلاک مراجعه نمایند؛ نه زودتر از زمان انتخاب شده و نه دیرتر؛ اگر زودتر مراجعه نمایند معطل شده و اگر دیرتر برسند نوبتشان ابطال خواهد شد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا اضافه کرد: هموطنان با مراجعه به سامانه rahvar120.ir و به وسیله لینک نوبت دهی می توانند به واسطه تلفن همراه خود به صورت کاملا رایگان بازه زمانی مدنظر خود را برای تعویض پلاک رزرو نمایند.

سرهنگ محمدی گفت: افراد دقت داشته باشند که در هنگام رزرو بازه زمانی در صفحه سامانه نوبت دهی اینترنتی، مدارک لازم جهت شماره گذاری ذکر شده و کاربر باید تیک این قسمت را لحاظ کند؛ این کار به منزله آن است که متقاضی از مدارک لازم مطلع است؛ در نتیجه در روزی که برای شماره گذاری به مراکز مراجعه می نماید حتماً مدارک لازم را به همراه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 876

به "الحاق باقی مراکز تعویض پلاک استان ها به طرح نوبت دهی اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الحاق باقی مراکز تعویض پلاک استان ها به طرح نوبت دهی اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید