آشنایی با یکی از سریع ترین چاپ های دیجیتال تهران

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، با چاپ دیجیتال در خانه چاپ و گرافیک دیگر نگران کمبود وقت و کار لحظه آخری نباشید. به محض ارسال فایل طراحی خود در مدت زمان 2 ساعت کل کار چاپی شما، شامل چاپ، پوشش چاپ، برش و صحافی انجام خواهد شد و کار شما با بالاترین سرعت ممکن ارسال می شود.

آشنایی با یکی از سریع ترین چاپ های دیجیتال تهران

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام خانه چاپ و گرافیک، برخلاف چاپ افست، در چاپ دیجیتال احتیاجی به صفحه چاپ نیست و فایل طراحی شما مستقیما روی کاغذ یا مقوا چاپ می گردد. به طور خلاصه چاپگر های چاپ دیجیتال را می توان پرینترهایی با طرز کاری تقریبا مشابه با چاپگرهای خانگی دانست اما با سرعت و کیفیت بسیار بالاتر.

چرا چاپ دیجیتال

به علت اینکه احتیاجی به ساخت صفحه چاپ نداریم آغاز فرایند چاپ به محض ارسال فایل طراحی انجام می گردد و هیچ محدودیتی برای چاپ در تیراژ پایین یا بالا نداریم. امکان چاپ از یک عدد وجود دارد تا هزاران عدد. بعلاوه امکان رفع اشکال در کلیه مراحل چاپ به آسانی قابل انجام است.

بطور خلاصه سرعت چاپ بالا، امکان چاپ در تعداد کم و امکان ویرایش آسان از مزیت های اصلی چاپ دیجیتال است.

کیفیت چاپ دیجیتال

سوالی که در اینجا پیش می آید این است که آیا سرعت بالای چاپ دیجیتال موجب از دست رفتن کیفیت آن می گردد یا خیر؟

خیر. در ابتدای ورود چاپ دیجیتال به علت نو بودن این تکنولوژی کیفیت چاپ دیجیتال به مراتب پایین تر از چاپ افست بود، اما به مرور و با بروز شدن پرینترها تمامی مسائل مربوط به کیفیت این دستگاه ها رفع شده و امروزه چاپ دیجیتال در بعضی از پارامترهای کیفی از چاپ افست هم با کیفیت تر عمل می نماید.

کاربردهای چاپ دیجیتال

با چاپ دیجیتال هرچه احتیاج دارید را می توانید چاپ کنید، کارت ویزیت، لیبل، برچسب و استیکر، تراکت، پوستر، تخته شاسی، فوم برد، بنر، انواع سازه های نمایشگاهی، کاتالوگ و بروشور، کتاب و جزوه، انواع اوراق اداری، فاکتور و سربرگ و پاکت نامه و... در پایین ترین تیراژ حتی یک عدد! و در کمترین زمان ممکن حتی 2 ساعت!

چاپ لیبل

از مهم ترین و پرکاربردترین کاغذهای چاپی مورد استفاده مشاغل مختلف لیبل ها و برچسب ها هستند. این کاغذهای کوچک که یک طرف آن ها چسبنده است (لیبل پشت چسب دار) پس از چاپ روی بسته بندی یا محصول شما می چسبند و به آسانی اطلاعات مورد احتیاج آن را به خریداران خود اعلام می نمایند.

لیبل، برچسب یا استیکر؟ هر اسمی که داشته باشد مهمترین برگه چاپی برای معرفی محصول شما و اطلاعات ضروری آن است. این برچسب های کوچک در مقدار ها و جنس های گوناگونی فراوری می شوند پس انتخاب برترین لیبل متناسب با محصول شما مهمترین قدم برای فروش محصولاتتان است.

مهم ترین عامل برای انتخاب لیبل، محلی است که قرار است چسبانده گردد. ابتدا با جنس های مختلف لیبل آشنا می شویم:

انواع لیبل:

لیبل کاغذی: چاپ این نوع لیبل ها روی کاغذ پشت چسب دار انجام می گردد، قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است ولی مقاومت و ماندگاری آن مخصوصا در برابر رطوبت کم است.

لیبل سلفونی: همان لیبل کاغذی هستند که برای افزایش مقاومت در برابر رطوبت و پارگی روی آن سلفون چسبانده می گردد که به همین علت به آن ها لیبل سلفونی می گویند.

لیبل پی وی سی: چاپ این نوع لیبل روی برگه pvc انجام می گردد، برگه ای کاملا ضد آب و با ماندگاری بسیار بالا نسبت به کاغذ. این لیبل ها در دو دسته شفاف و سفید فراوری می شوند که با توجه به نوع طراحی و محصولی که قرار است روی آن چسبانده گردد انتخاب می گردد.

لیبل متالایز: از لوکس ترین لیبل های موجود در صنعت چاپ با ماندگاری بسیار عالی و ظاهری بسیار شکیل، موجود در دو رنگ طلایی و نقره ای در دو نوع براق و مات.

لیبل گچی: لیبل های گچی یا خرد شونده به آسانی پاره می شوند و پس از چسبدین به سطح مورد نظر سالم کندن آن ها غیرممکن است و به همین علت کاربردهایی مانند لیبل گارانتی و یا لیبل پلمب بسته بندی دارند.

پس از انتخاب نوع لیبل، باید نوع برش لیبل خود را هم معین کنید:

برش مستقیم یا نیم تیغ (کاتر پلاتر):

لیبل ها از نظر نوع برش به دو دسته برشی و نیم تیغ تقسیم می شوند. در برش نیم تیغ فقط لایه رویی برچسب بریده می گردد و لایه پشتی آن سالم می ماند تا بتوان برچسب ها را به راحتی جدا کرد. در برش ساده هر دو لایه برش میخورد و تنها به شکل برش مربع یا مستطیل انجام پذیر است.

اگر برچسب شما کوچکتر از 4 سانتی متر است یا شکلی غیر از مربع و مستطیل دارد برش آن به صورت نیم تیغ خواهد بود و در ابعاد بزرگتر از 4 سانتی متر با شکل های مربع یا مستطیل، برش مستقیم قیمت مناسب تری خواهد داشت.

در خانه چاپ و گرافیک با ورود به صفحه چاپ لیبل می توانید وارد صفحه هر کدام از لیبل های بالا شوید و با وارد کردن سایز و تیراژ قیمت هر یک را مشاهده بفرمایید.

چرا خانه چاپ و گرافیک

بالاترین کیفیت و سرعت چاپ شعار خانه چاپ و گرافیک است. امکان چاپ 2 ساعته تقریبا تمامی پروژه های شما در کنار دقت و شادابی عالی رنگ ها از ویژگی های ممتاز این مجموعه است. قیمت مناسب، کیفیت عالی و سرعت بالا تمام احتیاج شما از یک چاپ بی نظیر را برآورده خواهد نمود.

در صورت داشتن هر پرسشی در خصوص طراحی و چاپ با خانه چاپ و گرافیک تماس گرفته و از مشاوران تخصصی ما به رایگان بهره مند شوید.

وبسایت خانه چاپ و گرافیک: digichapograph.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1483

به "آشنایی با یکی از سریع ترین چاپ های دیجیتال تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با یکی از سریع ترین چاپ های دیجیتال تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید