کونته: ثابت کردیم اگر بخواهیم، به هر چیزی می رسیم

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا از پیروزی تیمش در بازی محبت آمیز برابر آلبانی ابراز رضایت و از حمایت ناکافی تیم های باشگاهی گلایه کرد.

کونته: ثابت کردیم اگر بخواهیم، به هر چیزی می رسیم

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایتالیا شکست ناپذیری خود در دوره مربیگری آنتونیو کونته را با کسب پیروزی یک بر صفر در دیداری محبت آمیز برابر آلبانی تداوم بخشید و پنجمین پیروزی خود در شش بازی که این مربی راهنمایی آن را برعهده داشته به دست آورد.

پیروزی آتزوری که دقیقا 48 ساعت پس از تساوی خانگی این تیم برابر کرواسی در مرحله انتخابی یورو 2016 بود، در شرایطی رقم خورد که ایتالیا عملکرد تحسین برانگیزی را به نمایش نگذاشت و یک بار هم تیر دروازه مانع فروپاشی دروازه اش شد اما با این وجود کونته از عملکرد مردانش راضی به نظر می رسید.

کونته در گفت و گو با شبکه رای اسپورت گفت: ما حالا از شش بازی خود پنج بازی را برده ایم. شاید بعضی پوزخند بزنند اما واقعیت این است که بازیکنان ما می خواهند بازی و جای خود را در تیم ملی حفظ نمایند. باید به کوشش های خود ادامه دهیم. از تماشای کوشش و بازی که بازیکنان ارائه کردند لذت بردم به خصوص از این حیث که آنها تنها یک روز و نیم فرصت داشتند تا خودشان را برای این بازی آماده نمایند آن هم برابر آلبانی که با تمام قوا به میدان آمده بود. ثابت کردیم که اگر بخواهیم به هر چیزی می توانیم برسیم.

وی در ادامه از نارضایتی اش از باشگاه های سری A به خاطر یاری و حمایت ناکافی آنها از آتزوری گفت: برای رشد و پیشرفت صبر ضروری است چرا که مقطع کنونی برای فوتبال ایتالیا چندان خوب نیست اما با این حال ما از شش بازی خود پنج بازی را برده ایم و در دیگری مساوی نموده ایم. به کوشش خود ادامه می دهیم و به زودی چند جلسه برگزار خواهیم کرد تا شرایط کلی تیم ملی را آنالیز کنیم.

کونته ادامه داد: باید با این بازیکنان کار کنم تا نتیجه بگیریم و اینکه تا چهار ماه دیگر از آنها دور باشم مشکل است. اگر قرار است تیم ملی از کمترین درجه اهمیت برخوردار باشد حداقل بگویید تا بدانیم و همه در شرایطی که این تیم دارد مسئول باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 241

به "کونته: ثابت کردیم اگر بخواهیم، به هر چیزی می رسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: ثابت کردیم اگر بخواهیم، به هر چیزی می رسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید