کوجیما پروداکشنز می خواهد کنار پروژه های بزرگ، بازی های کوچک هم بسازد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مدتی قبل مجله ژاپنی فامیتسو به مناسب چهارسالگی استودیوی کوجیما پروداکشنز مصاحبه ای را با هیدئو کوجیما و یوجی شینکاوا ترتیب داده بود. در این مصاحبه کوجیما گفت که در کنار بازی بزرگ بعدی استودیو، علاقه دارد تا روی پروژه های دیگری هم کار کند.

کوجیما پروداکشنز می خواهد کنار پروژه های بزرگ، بازی های کوچک هم بسازد

کوجیما در ادامه گفت که میخواهد ساخت بازی های کوچک تر مثل آثار چند قسمتی و دیجیتالی را هم امتحان کند. با این حال او مطمئن نیست که بتواند این حجم از کار مورد احتیاج را مدیریت کند. کوجیما و شینکاوا - که سابقه طولانی ای در همکاری با کوجیما و کار روی سری بازی های متال گیر دارد - گفتند که به ساخت مانگا هم علاقه دارند. در این بین، کوجیما مثل همواره گفت که دوست دارد با استفاده از طرح های شینکاوا فیلم بسازد و در این حوزه هم مشغول به کار گردد.

پس از عرضه Death Stranding در ماه نوامبر، کوجیما گفت که می تواند دوباره با نورمن ریدس کار کند و بر همین اساس محتمل است که در آینده دنباله این بازی را ببینیم. با این حال، او گفت که اگر بخواهد روزی دنباله ای برای بازی بسازد، همه چیز را از صفر شروع خواهد نمود. علاوه بر این، کوجیما اخیرا گفته بود که محتمل است روی یک پروژه ترسناک هم کار کند.

با توجه به تمام این صحبت ها حدس می زنیم که این بازیساز ژاپنی این روزها حسابی مشغول است و برنامه های طولانی مدتی برای استودیوی خود دارد. کوجیما در حال حاضر کار روی بازی بعدی خود را هم شروع نموده است.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 446

به "کوجیما پروداکشنز می خواهد کنار پروژه های بزرگ، بازی های کوچک هم بسازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوجیما پروداکشنز می خواهد کنار پروژه های بزرگ، بازی های کوچک هم بسازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید