وزارت کار: اعتبار خرید کالابرگ الکترونیک شارژ شد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، وزارت کار طی اطلاعیه ای اظهار داشت: یارانه فروردین امسال به حساب سرپرستان خانوار واریز و اعتبار خرید کالابرگ الکترونیک شارژ شد و یارانه بگیران می توانند از اعتبار ماه بعد خرید نمایند.

وزارت کار: اعتبار خرید کالابرگ الکترونیک شارژ شد

به گزارش مهر، معاونت رفاه و امور مالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی اطلاعیه ای اعلام نمود: یارانه فروردین امسال به حساب سرپرستان خانوار واریز و اعتبار خرید کالابرگ الکترونیک شارژ شد و یارانه بگیران می توانند از اعتبار ماه بعد خرید نمایند.

بر اساس این اطلاعیه مبلغ پرداخت یارانه برای دهک های اول تا سوم 400 هزار تومان و دهک های چهارم تا نهم 300 هزار تومان است.

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیک استفاده نکرده باشند، رقم کامل یارانه برایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان مقدار از یارانه خانوار کسر شده و به جای مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می گردد.

با واریز یارانه فروردین ماه، یارانه بگیران می توانند از اعتبار یارانه ماه بعد نیز در قالب کالابرگ الکترونیک، اقلام اساسی مورد احتیاج خود را خرید نمایند.

یادآور می گردد طرح کالابرگ الکترونیک به صورت ملّی و در سراسر کشور اجرا می گردد و در قالب این طرح بالغ بر 35 هزار فروشگاه در تمام نقاط کشور به این سامانه متصل شده اند.

در این طرح، اعتبار همه خانوارهای یارانه بگیر شارژ شده و آنان می توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، با کارت بانکی سرپرست خانوار از این اعتبار جهت خرید 10 قلم کالای اساسی مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک استفاده نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 فروردین 1402 بروزرسانی: 23 فروردین 1402 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1879

به "وزارت کار: اعتبار خرید کالابرگ الکترونیک شارژ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت کار: اعتبار خرید کالابرگ الکترونیک شارژ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید