هشدار مهم به بیمه شدگان ، تماس و پیامک درخواست اطلاعات شخصی کلاهبردای است

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، سازمان تأمین اجتماعی با صدور اطلاعیه ای پیرامون پیغام هایی با موضوع درخواست اطلاعات شخصی، به بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان هشدار دارد.

هشدار مهم به بیمه شدگان ، تماس و پیامک درخواست اطلاعات شخصی کلاهبردای است

به گزارش خبرنگاران، تأمین اجتماعی روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای پیرامون کوشش افراد سودجو و متخلف برای سوءاستفاده از نام، عنوان یا لوگوی این سازمان اظهار داشت: هرگونه تماس یا پیامکی مبنی بر درخواست ارسال اطلاعات شخصی و مالی بیمه شدگان و بازنشستگان، مورد تأیید این سازمان نیست. اطلاعیه های رسمی سازمان علاوه بر شعبه های بیمه ای، صرفاً به وسیله درگاه های ارتباطی رسمی این سازمان منتشر می گردد.

سازمان تأمین اجتماعی پیش از این نیز اعلام نموده بود که هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد با عنوان سازمان تأمین اجتماعی به درب منازل و تقاضای وجه یا درخواست اطلاعات شخصی، مورد تأیید این سازمان نیست و اقدامی کلاهبردارانه است.

بیمه شدگان و بازنشستگان برای کسب هرگونه اطلاعات مورد احتیاج، در تمام ساعات شبانه روز می توانند با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره 1420 تماس برقرار نمایند و از مشاوره و هدایت کارشناسان این مرکز بهره مند شوند.

تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر اکنون بیش از 46 میلیون بیمه شده و مستمری بگیر را تحت پوشش دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مرداد 1402 بروزرسانی: 26 مرداد 1402 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1930

به "هشدار مهم به بیمه شدگان ، تماس و پیامک درخواست اطلاعات شخصی کلاهبردای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مهم به بیمه شدگان ، تماس و پیامک درخواست اطلاعات شخصی کلاهبردای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید