هزینه 2 میلیون دلاری یک بانک خصوصی ایران برای خرید 5 سوییت در مدرن ترین هتل کربلا

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، طبق گزارشات اقتصادی جدید بانک سینا که مربوط به 6 ماهه اول سال 98 است و طی روزهای گذشته در اختیار سهامداران قرار گرفته، اعلام شده که تاکنون مبلغ 1 میلیون و 982 هزار دلار بابت خرید حق الامتیاز 5 سوییت از یک هتل در شهر کربلا طی 3 قسط پرداخت شده است.

هزینه 2 میلیون دلاری یک بانک خصوصی ایران برای خرید 5 سوییت در مدرن ترین هتل کربلا

خبرنگاران - طبق گزارشی که صبحانه منتشر نموده است این پیش پرداخت که به موجب صلح نامه مرداد سال 1395 پرداخت شده، بانک سینا را صاحب حق الامتیاز 5 واحد سوییت 36 مرتی از یک هتل به هتل الروضتین می نماید که به مدت 50 سال در اختیار بانک خواهد بود و کل مبلغ حق الامتیاز این قرارداد، مبلغ 2 میلیون و 202 هزار دلار مشخص شده است.

آنالیز ها نشان می دهد هتل 5 ستاره الروضتین کربلا نخستین طرح توسعه مدرن هتلی است که در این شهر تاریخی و در نزدیکی حرمین امام حسین و ابوالفضل العباس علیهما السلام ساخته می گردد.

بخش اصلی این پروژه را یک اقامتگاه زیبا 12 طبقه تشکیل می دهد که شامل مجموعه ای از سوییت های استدیو، یک خوابه و دو خوابه است.

هتل 5 ستاره الروضتین کربلا نخستین طرح توسعه مدرن هتلی است که در این شهر تاریخی و در نزدیکی حرمین امام حسین و ابوالفضل العباس ساخته می گردد

طبق اعلام وب سایت یکی از شرکت های فعال در این پروژه، مساحت این طرح بیش از 55 هزار مترمربع است و در مجموع 624 سوییت را در بر می گیرد و با فضاهای عمومی و باغ های آراسته طراحی و برآورد پروژه رقمی معادل 110 میلیون دلار پیش بینی شده است.

طرح کلی هتل 5 ستاره الروضتین کربلا

در صورتی که رقم پرداختی فعلی بانک سینا را 2 میلیون دلار در نظر بگیریم، این مبلغ حدود 20 میلیارد تومان می گردد که برای خرید حق الامتیاز 5 سوییت، رقم قابل توجهی خواهد بود.

منبع: چمدان
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 233

به "هزینه 2 میلیون دلاری یک بانک خصوصی ایران برای خرید 5 سوییت در مدرن ترین هتل کربلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه 2 میلیون دلاری یک بانک خصوصی ایران برای خرید 5 سوییت در مدرن ترین هتل کربلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید