محمد جمشیدی: خارج شدن لیگ از چندقطبی بودن را به فال نیک می گیریم

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، محمد جمشیدی در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به اینکه تمرینات آماده سازی تیم بسکتبال شیمیدر تهران برای حضور در فصل جدید لیگ برتر از سه هفته پیش شروع شد، گفت: چندنفر از بازیکنانی که در ترکیب تیم هستیم، سال گذشته و سال های قبل تر کنار هم بازی نموده ایم. البته بازیکنانی مانند اصغر کاردوست و مایک رستم پور سال جاری به ترکیب شیمیدر اضافه شده اند اما با وجود زمان کمی از شروع تمرینات می گذرد، به لحاظ هماهنگی و ایجاد آن مسئله ای نداشتیم. در این چند جلسه خوب بودیم.

محمد جمشیدی: خارج شدن لیگ از چندقطبی بودن را به فال نیک می گیریم

وی با یادآوری اینکه تیم شیمیدر تهران سال گذشته عنوان سوم لیگ برتر را به خود اختصاص داد، اعلام نمود: می خواهیم سال جاری صندلیی بهتر را در اختیار بگیریم اگرچه شرایط لیگ نسبت به همواره متفاوت و سخت تر شده است.

این بازیکن حضور ملی پوشان و دیگر بازیکنان تاثیرگذار در ترکیب همه تیم های شرکت کننده در لیگ برتر را دلیل این موضوع مطرح نمود و ادامه داد: این مسئله باعث افزایش تعداد تیم هایی با کیفیت و قابل قبول شده است. با این شرایط لیگ از دو قطبی و سه قطبی بودن خارج می گردد. همین مسئله را باید به فال نیک گرفت چراکه تاثیرگذاری مثبت و مستقیمی در شرایط بسکتبال ملی کشور دارد.

جمشیدی در واکنش به این مسئله که البته با این شرایط رقابت برای کسب صندلی های برتر سخت تر خواهد شد و این موضوع شامل حال شیمیدر هم می گردد گفت: باید بسکتبال و شرایط کلی این رشته را در نظر بگیریم نه فقط یک تیم؛ قاعدتا همه تیم ها برای شرکت در مسابقات به اندازه خود سرمایه گذاری لازم را دارند اما در نهایت و در هر شرایطی تنها یک تیم قهرمان می گردد. این عنوان هم از آن تیمی می گردد که از هر نظر عملکرد بهتری داشته باشد.

وی تاکید نمود: اصلا برگزاری لیگ در این شرایط ماهیت و کیفیت واقعی تیم ها را تعیین می نماید. اینکه مسابقات دو و سه قطبی باشد هیچ تاثیر و ارزشی ندارد، نه برای تیمی که قهرمان می گردد چون شاید محک جدی نخورده باشد و نه برای دیگر تیم ها چون از ابتدا تکلیف شان تعیین بوده است.

بازیکن پست سه بسکتبال ایران همچنین به حضور تیم شیمیدر در تورنمنت بین المللی قطر اشاره نمود و گفت: ما بر اساس دعوتنامه دریافتی از باشگاه الریان قطر در این تورنمنت شرکت می کنیم. علاوه بر ما و دو تیم قطری، یک تیم عمانی هم در تورنمنت موردنظر شرکت دارند. حضور در این تورنمنت می تواند خیلی زیاد در روند آماده سازی شیمیدر تاثیرگذار باشد به خصوص با شرایطی که در ترکیب تیم های قطری می بینیم.

جمشیدی توضیح داد: اینطور نیست که تیم های قطری فقط بازیکنانی از کشور خود در ترکیب داشته باشند. آنها سه چهار بازیکن آمریکایی هم دارند. منظور این است که به واسطه حضور در چنین تورنمنتی با غیرآسیایی ها هم بازی می کنیم و این برای ما خوب است.

بازیکن تیم ملی بسکتبال که با این تیم سهمیه حضور در المپیک 2020 توکیو را به دست آورد با یادآوری اینکه این بازی ها تابستان سال آینده برگزار می گردد، گفت: حضور در المپیک و چگونگی عملکردمان در این بازی ها اهمیت زیادی دارد. اما فعلا لیگ برتر را در پیش داریم و باید برای این مسابقات کوشش داشته باشیم. من هم بازیکن شیمیدر هستم و دغدغه فعلی ام برای این تیم است. کوششمان را می کنیم که بهترین صندلی ممکن را در لیگ برتر به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 163

به "محمد جمشیدی: خارج شدن لیگ از چندقطبی بودن را به فال نیک می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد جمشیدی: خارج شدن لیگ از چندقطبی بودن را به فال نیک می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید