لوشامپیونه، توقف لیل، پاری سن ژرمن را به کسب قهرمانی امیدوار کرد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، دیدارهای هفته سی و هفتم لوشامپیونه فرانسه با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی رقابت و توقف صدرنشین جدول رده بندی به خاتمه رسید.

لوشامپیونه، توقف لیل، پاری سن ژرمن را به کسب قهرمانی امیدوار کرد

به گزارش خبرنگاران، دیدارهای هفته ماقبل پایانی فصل جاری لوشامپیونه فرانسه یکشنبه شب به صورت همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار گردید که در پایان آنها تیم صدرنشین لیل در خانه متوقف شد، اما دیگر تیم های بالانشین جدول از جمله پاری سن ژرمن رده دومی پیروز به کسب پیروزی شدند.

در حالی که مصاف لیل و سن اتین بدون گل پایان یافت، PSG در استادیوم پارک دو پرنس میهمانش تیم رمس را با نتیجه قاطع 4 بر صفر در هم کوبید. در این بازی که رمس از دقیقه دهم با اخراج مدافع میانی اش یونس عبدالحمید 10 نفره شد، نیمار در دقیقه 13 از روی نقطه پنالتی، کیلیان امباپه در دقیقه 24، مارکینیوش در دقیقه 68 و مویزه کین در دقیقه 89 گل های میزبان پاریسی را به ثمر رساندند.

با این نتایج، پاری سن ژرمن 79 امتیازی شد و ضمن تثبیت جایگاهش در رده دوم جدول فاصله خود را با لیل صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد تا شانس بیشتری برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته اش داشته باشد. در صورت توقف لیل در بازی هفته آخر در خانه آنژه رده دوازدهمی، پاریسی ها با کسب پیروزی در خانه تیم برست، پیروز به کسب عنوان قهرمانی خواهند شد. اما تیم لیل با همین تساوی 80 امتیازی شد و با توجه به فاصله چهار امتیازی اش با لیون رده چهارمی از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا اطمینان حاصل کرد.

اما در دیگر بازی های مهم هفته ماقبل آخر لوشامپیونه، تیم لیون با نتیجه 5 بر 2 میزبان خود تیم نیم را شکست داد. موناکوی رده سومی هم با نتیجه 2 بر یک میهمانش تیم رن را از پیش رو برداشت تا فاصله یک امتیازی دو تیم پابرجا بماند و رقابت آنها و پاری سن ژرمن برای تصاحب دو سهمیه به جامانده برای حضور در لیگ قهرمانان به هفته آخر کشیده گردد.

نتایج دیگر بازی های هفته سی و هفتم لوشامپیونه به توضیح زیر است:

نیس صفر - استراسبورگ 2

مارسی 3 - آنژه 2

لوریان 2 - متز یک

دیژون صفر - نانت 4

مون پولیه صفر - برست صفر

بوردو 3 - لانس صفر

با این نتایج سقوط تیم رده نوزدهمی نیم به عنوان دومین تیم سقوط نموده به دسته دوم پس از تیم دیژون قطعی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1296

به "لوشامپیونه، توقف لیل، پاری سن ژرمن را به کسب قهرمانی امیدوار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوشامپیونه، توقف لیل، پاری سن ژرمن را به کسب قهرمانی امیدوار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید