فورت نایت از دیشب نابود و یک سیاهچال جایگزین آن شده است

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، از سرانجام فصل فعلی بزرگترین بازی حال حاضر جهان یعنی فورت نایت خبر داشتیم. می دانستیم که قرار است مثل فصل های قبل، شاهد اتفاقی دیگر در نقشه بازی باشیم؛ اتفاقی مثل ارسال یک موشک به فضا یا چیزی شبیه به آن. با این حال، اتفاق دیشب فورت نایت، از هر چیزی که تصور آن را می کردیم بزرگتر، عجیب تر و صد البته زیباتر بود. دیشب در فورت نایت شاهد شکل گیری یک سیاهچال در نقشه بازی بودیم؛ سیاهچالی که به طور کلی همه چیز را، اعم از نقشه و هر چیزی که در جهانی فورت نایت وجود داشت، به داخل خود بلعید.

فورت نایت از دیشب نابود و یک سیاهچال جایگزین آن شده است

در حال حاضر چیزی از فورت نایت باقی نمانده است، مگر یک سیاهچال. از دیشب امکان بازی کردن فورت نایت وجود ندارد و بازی نماینده ها نه تنها در بازی، بلکه در تمام شبکه های اجتماعی رسمی فورت نایت با همین سیاهچال روبرو می شود. با این حال، این اتفاق در واقع آغازی است برای فصل تازه ای از فورت نایت، فصلی که طبق آنچه شنیده ایم، همه چیز بازی را دگرگون خواهد نمود.

ویدیوها از توییتر BRLootLake

اتفاق دیشب فورت نایت که The End نام گذاری شده است، در واقع پیش درآمدی برای آغاز یک بروزرسانی سرور بود. اساسا به همین دلیل است که امکان بازی کردن فورت نایت در حال حاضر و تا زمانی نامشخص وجود ندارد. به نظر می رسد که تغییرات بازی بسیار بزرگ خواهند بود که سرورها را برای زمانی طولانی خاموش نموده اند.

موضوعی که از آن مطمئن شده ایم، نابود شدن نقشه فعلی فورت نایت و جایگزین شدن نقشه ای کاملا جدید به جای آن است؛ طوری که از دیشب هواداران فورت نایت در شبکه های اجتماعی آغاز به خداحافظی با نقشه بازی نموده اند. افراد زیادی، از جمله بازی نماینده ها معروف فورت نایت و حتی افراد معروف مثل ایلان ماسک در توییتر نسبت به این اتفاق بزرگ عکس العمل نشان داده اند. ایلان ماسک یکی از توییت های قدیمی خود را که در آن نوشته شده بود ایلان ماسک فورت نایت را خرید و آن را حذف کرد را دوباره بالا آورده و توییت نموده است.

تعداد بازدید نماینده های رویداد The End فورتنایت به صورت زنده و همزمان، بیش از 6 میلیون نفر بوده است. از این رقم بیش از 4 میلیون نفر به صورت همزمان روی یوتیوب و بیش از 1.5 میلیون نفر به صورت همزمان روی توییچ مشغول دیدن رویداد The End بوده اند؛ رقم هایی که در تماشای رویدادها و مسابقه های ویدیوگیم سابقه نداشته اند.

در حال حاضر تمام هواداران فورت نایت مشغول تماشای یک سیاهچال هستند و نمی دانند دقیقا چه زمانی قرار است بازی بازشود. با این حال، تعدادی از افراد توانسته اند با آنالیز فایل های بازی پیش بینی نمایند که سرورهای بازی از انتها روز سه شنبه دوباره قرار است بازگردند.

بدون شک رویداد The End فورت نایت یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین اتفاقات حوزه بازی در چند وقت اخیر است؛ مخصوصا اگر به عنوان یکی از بازی نماینده های فورت نایت در آن موقع در بازی حضور داشته و آن را از نزدیک تجربه نموده باشید. اپیک گیمز، شرکت سازنده بازی، برای پایین آوردن سرورهای بازی و بروزرسانی آن دست به راه اندازی چنین رویداد بزرگ و زیبایی زده است؛ اتفاقی که مطمئنا به زودی آن را فراموش نخواهیم کرد.

مطمئن نیستیم که آیا نقشه اصلی فورت نایت، آن هم با توجه به اینکه کاملا نابوده شده است، به بازی بازمی شود یا نه. ممکن است اپیک گیمز نقشه قدیمی را به صورت رویدادهای ماهانه و هفتگی یا به عنوان یک انتخاب جداگانه در منوی بازی قرار دهد، ولی واضح است که آینده فورت نایت دیگر روی این نقشه ادامه پیدا نخواهد نمود. بازی های رقیب فورت نایت مثل PUBG یا Apex Legends در مقایسه نقشه های بیشتری در اختیار بازی نماینده ها قرار می دهند و فورت نایت از زمان عرضه، از همین نقشه استفاده نموده است؛ نقشه ای که بعضی اوقات آن قدر محدود بوده که اپیک گیمز مجبور شده برای جای دادن بخش های جدید، قسمت هایی از نقشه را به صورت دوره ای حذف کند.

با تمام این اوصاف، یکی دو روزی را تا اتمام این رویداد فورت نایت صبر می کنیم و امیدواریم که با مجموعه ای از اتفاقات جذاب و تازه در فصل بعدی فورت نایت روبرو شویم.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 164

به "فورت نایت از دیشب نابود و یک سیاهچال جایگزین آن شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فورت نایت از دیشب نابود و یک سیاهچال جایگزین آن شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید