سویا و دنیپرو فینالیست شدند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خبرنگاران: با حذف دو نماینده ایتالیا، سویای اسپانیا و دنیپروی اوکراین حریف یکدیگر در دیدار نهایی لیگ اروپا شدند.

سویا و دنیپرو فینالیست شدند

به گزارش خبرنگاران، دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا شب گذشته (پنجشنبه) با انجام دو دیدار به سرانجام رسید و تیم های سویای اسپانیا و دنیپروی اوکراین با غلبه بر رقبای خود راهی دیدار فینال شدند.

در یکی از این دیدارها تیم فیورنتینای ایتالیا در حالی که در استادیوم آرتمیو فرانکی پذیرای سویای اسپانیا بود با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد تا نماینده ایتالیا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 5 بر صفر از رسیدن به فینال بازبماند. گل های سویا را در این دیدار کارلوس باکا در دقیقه 22 و دنیل کاریکو در دقیقه 27 به ثمر رساندند تا این تیم تنها یک گام دیگر تا دفاع از عنوان قهرمانی خود در پیش داشته باشد. همچنین در دقیقه 67 جوزیپ ایلیچ یک ضربه پنالتی را برای بنفش پوشان فلورانس به هدر داد.

در بازی دیگر دنیپروی اوکراین با نتیجه یک بر صفر مقابل میهمانش، ناپولی ایتالیا به فزونی رسید و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با پیروزی 2 بر یک جواز حضور در فینال لیگ اروپا را کسب کرد. تک گل این بازی را یِوهن سلزنیوف در دقیقه 85 به ثمر رساند.

فینال این رقابت ها قرار است در تاریخ 27 می 2015 (6 خرداد 94) در استادیوم نارودووی واقع در ورشوی لهستان برگزار گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 245

به "سویا و دنیپرو فینالیست شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سویا و دنیپرو فینالیست شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید