ثبت بیش از 5 میلیون نفر شب اقامت در خرداد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور از ثبت بیش از 5 میلیوننفر شب اقامت مسافران در خرداد اطلاع داد و گفت: 9 میلیون بازدید از مراکز گردشگردی و تاریخی هم در آخرین ماه بهار گزارش شده است.

ثبت بیش از 5 میلیون نفر شب اقامت در خرداد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، ولی تیموری درباره آمار سفر در خرداد امسال و تعداد بازدید از استانها اظهار کرد: مجموعاً 5 میلیون و 703 هزار و 679 نفر شب در مراکز اقامتی رسمی کشور شامل هتل، هتل سرای سنتی، اقامتگاه بوم گردی، زائرسرا ، خانه مسافر ، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و مجتمع های گردشگری طی خرداد امسال اسکان داشته اند.

وی به حجم نسبتاً خوب سفرها و انجام بازدید های نظارتی در سطح گسترده اشاره نمود و اضافه کرد: بیش از 11 هزار بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری شامل مراکز اقامتی، رستوران ها، مراکز پذیرایی، بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی طی خرداد در سطح 31 استان انجام گرفته است که بیانگر توجه همزمان وزارت گردشگری به مقوله سفر و ایمنی سفر است.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور ادامه داد: تعداد بازدیدهای انجام شده از مراکز تاریخی، تفریحی و گردشگری کشور نیز طی ایام مذکور بیش از 9 میلیون مورد ثبت شده است.

وی بیان نمود: طبق آمار اعلام شده، استان مازندران در ماه گذشته، بالاترین میزان اقامت را به خود اختصاص داده است.

4148

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 723

به "ثبت بیش از 5 میلیون نفر شب اقامت در خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت بیش از 5 میلیون نفر شب اقامت در خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید