برد سخت میلان در شب اخراج زلاتان

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، میلان در یک بازی سخت با نتیجه 3-1 پارما را شکست داد.

برد سخت میلان در شب اخراج زلاتان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، میلان امشب در چارچوب هفته سی ام سری آ مهمان تیم پایین جدولی پارما بود که در انتها جدال این دو تیم با نتیجه 3-1 به سود روسونری انتها یافت.

میلان کار را طوفانی شروع کرد و در همان لحظات ابتدایی بازی به گل اول دست یافت. در دقیقه 8 آنته ربیچ بعد از یک چرخش فوق العاده در محوطه جریمه پارما با یک ضربه مهار نشدنی دروازه این تیم را باز کرد تا نتیجه 1-0 گردد.

در حالی که بازی به لحظات انتهای خود در نیمه اول نزدیک می شد میلان گل دوم را هم وارد دروازه پارما کرد. همکاری فوق العاده شاگردان استفانو پیولی، باعث شد فرانک کسیه در موقعیت تک به تک قرار گیرد و این بازیکن نیز گلزنی کرد تا نتیجه 2-0 گردد و نیمه اول با همین نتیجه انتها یافت.

در دقیقه 61 میلان با توجه به اخراج زلاتان ابراهیموویچ 10 نفره شد و پارما از این مسئله استفاده کرد و توانست در دقیقه 67 یکی از گل های خورده را جبران کند. کالیلو بعد از یک کش و قوس دروازه میلان را باز کرد تا نتیجه 2-1 گردد.

میلان با وجود یک یار کمتر در ثانیه های انتهای بازی گل سوم را هم وارد دروازه پارما کرد. رافائل لیائو روی پاس دیه گو دالوت پیروز به گلزنی تا نتیجه 3-1 گردد تا میلان به یک پیروزی مهم دست پیدا نموده و صندلی خود را در رده دوم جدول تثبیت کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1228

به "برد سخت میلان در شب اخراج زلاتان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد سخت میلان در شب اخراج زلاتان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید