تور ارزان آلمان: بایرن مونیخ در آستانه به خدمت گرفتن رافینیا

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، بال برزیلی تیم فوتبال لیدزیونایتد در یک قدمی پیوستن به سرخپوشان مونیخی است.

تور ارزان آلمان: بایرن مونیخ در آستانه به خدمت گرفتن رافینیا

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه بایرن مونیخ که از حفظ و تمدید قرارداد کینگسلی کومان ناامید شده، جانشین این بازیکن فرانسوی را شناسایی نموده است. بر اساس ادعای شبکه تلویزیونی تی اِن تی اسپورتس برزیل؛ رافینیا بال راست تیم فوتبال لیدزیونایتد در پنجره زمستانی پیش رو به بایرن مونیخ خواهد پیوست.

طبق این گزارش؛ بایرن مونیخ در آستانه به خدمت گرفتن رافینیای 25 ساله در ماه ژانویه در ازای 50 میلیون یورو است. این بال برزیلی قرار است جایگزین کینگسلی کومان گردد، بازیکنی که پس از به بن بست خوردن مذاکرات برای تمدید قراردادش، در آستانه ترک بایرن است.

این بال بزریلی که سابقه بازی در تیم های ویتوریا گیمارش، اسپورتینگ لیسبون و رن را دارد، از سال 2020 در عضویت لیدزیونایتد است و تا به امروز در 47 بازی 14 گل برا تیم تحت راهنمایی مارچلو بیلسا به ثمر رسانده است.

رافینیا که قراردادش با لیدزیونایتد تا سال 2024 اعتبار دارد، با پیوستنش به بایرن مونیخ باعث می گردد تا باشگاه آوای برزیل که فوتبال حرفه ای اش را با آن در سال 2015 شروع کرد نیز 1.5 میلیون یورو از این انتقال سود ببرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1586

به "تور ارزان آلمان: بایرن مونیخ در آستانه به خدمت گرفتن رافینیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: بایرن مونیخ در آستانه به خدمت گرفتن رافینیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید