اقبالی تصمیم گیرنده اصلی چلسی

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مشکلاتی که چلسی با توخل پیدا کرد و تشابه آن با اخراج ناگلزمان از بایرن مونیخ مدیران این تیم را بر آن داشته تا تمام جوانب احتیاط را در خصوص جذب یولیان ناگلزمان در نظر بگیرند

اقبالی تصمیم گیرنده اصلی چلسی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چلسی پس از مشکلاتی که با مالکیت رومن آبراموویچ در این تیم پیدا شد به تاد بولی و شرکایش فروخته شد، اما اتلتیک گزارش می دهد تاد بولی دست بالا را در مدیریت این تیم ندارد و بهداد اقبالی ایرانی الاصل و شرکت تحت راهنمایی او صاحب 62 درصد از سهام چلسی است. تاد بولی به عنوان نفر اصلی در مدیریت باشگاه در نزد طرفداران و رسانه ها است، اما این بهداد اقبالی است که دست بالا را در بین مالکان چلسی دارد و تصمیم گیر اصلی در این باشگاه است. تصمیمات بهداد اقبالی بیش تر هیجانی و احساسی است و این به ویژگی های شخصیتی او باز می گردد. مالکان فعلی چلسی می دانستند که تغییر سرمربی یک تیم آن هم دو بار در طول یک فصل کاری بود که حتی رومن آبراموویچ هم آن را انجام نداده بود، اما عملکرد بد پاتر کاسه صبر آن ها را لبریز کرد. از سوی دیگر بهداد اقبالی و تاد بولی دائما در تمرینات چلسی شرکت می نمایند و این مساله فشار را بر بازیکنان بیش تر نموده است. بازیکنان حس می نمایند بیش از حد زیر ذره بین هستند و اعتقاد دارند مدیران بیش از حد در کار تیم دخالت می نمایند.

تجربه ای که مالکان فعلی چلسی با توماس توخل داشتند آن ها را در جذب احتمالی یولیان ناگلزمان محتاط نموده است. زیرا یولیان ناگلزمان هم با اختلاف و درگیری در بایرن مونیخ رو به رو شد و علت اخراجش مشابه مسائلی بود که چلسی و توماس توخل هم درگیر آن شده بودند. چلسی نمی خواهد از یک سوراخ دو بار گزیده گردد. به همین علت مدیران چلسی پیش از جذب احتمالی یولیان ناگلزمان تمام جوانب را در نظر می گیرند و درباره انجام این انتقال نهایت تعمق را انجام خواهند داد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 فروردین 1402 بروزرسانی: 16 فروردین 1402 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1876

به "اقبالی تصمیم گیرنده اصلی چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقبالی تصمیم گیرنده اصلی چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید