ابعاد PlayStation 5 آشکار شد؛ عظیم تر از چیزی که تصور می کردید

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، شرکت سونی به تازگی کنسول PS5 را رونمایی نموده و از همان ابتدا، مسئله ابعاد این کنسول به یکی از مهم ترین بحث ها مبدل شده است. از آنجایی که ابعاد PlayStation 5 اعلام نشده و تنها داده ها بر اساس ابعاد سوکت USB و دیسک گردان Blu-Ray آن است، این مسئله به یک موضوع کشف نشده مبدل شده است. اما با انتشار این کنسول در دستان چند مرد، حال می دانیم که خبرساز شدن آن بی علت نبوده است!

ابعاد PlayStation 5 آشکار شد؛ عظیم تر از چیزی که تصور می کردید

در یک مطلب اختصاصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس را از نظر ظاهر و طراحی مقایسه کردیم؛ در آن موقع، با توجه به داده های موجود، از ابعاد عظیم آن سخن گفتیم. حال با انتشار تصاویری جدید، به نظر می رسد که این ادعا درست بوده و پلی استیشن 5 دارای ابعادی بسیار عظیم تر از رقیب خود است.

در تصاویری که به تازگی منتشر شده است، سه مرد را با یک کنسول PlayStation 5 مشاهده می کنیم؛ شخصی که در وسط ایستاده است، یک کنسول PS5 را در دست گرفته و حال به نظر می رسد که ابعاد آن عظیم تر از چیزی است که در ابتدا تصور می شد. این افراد که در محیط یک کارخانه و خط فراوری قرار دارند، یک کنسول پلی استیشن 5 را در اختیار داشته و با توجه به قد آنها، می توان گفت که PS5 دارای ابعادی عظیم خواهد بود.

((مقایسه با ابعاد ایکس باکس))

پیش از این، سونی به دلیل سیستم تهویه متوسط و نسبتاً ضعیف PS4 و PS4 Pro بارها مورد انتقاد قرار گرفته بود؛ در نتیجه این شرکت کوشش خود را برای بهبود عملکرد سیستم تهویه، در کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 نموده و به همین جهت ابعاد کنسول عظیم تر از چیزی است که در ابتدا تصور می شد. حتی رندرهای احتمالی آن نیز به مراتب کوچک تر از کنسول اصلی بودند. با این وجود بسیار بعید است که ابعاد PS5 برای گیمرها مهم باشد؛ اما نزدیک شدن آن به یک کیس گیمینگ متوسط یا کوچک، می تواند مسئله حمل پذیری آن را تحت الشعاع قرار دهد.

اما سونی در نهایت تهویه مناسب را به کوچک سازی ابعاد کابینت ترجیح داده و چیزی که در تصویر مشاهده می کنید، ماحصل طرح نهایی سونی برای پلی استیشن 5 است.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 754

به "ابعاد PlayStation 5 آشکار شد؛ عظیم تر از چیزی که تصور می کردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابعاد PlayStation 5 آشکار شد؛ عظیم تر از چیزی که تصور می کردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید