شروع مذاکرات میلان برای بازگرداندن باکایوکو به سن سیرو

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، باشگاه میلان امیدوار است بتواند نظر چلسی را برای بازگرداندن تیمو باکایوکو به سن سیرو جلب کند.

شروع مذاکرات میلان برای بازگرداندن باکایوکو به سن سیرو

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال میلان که در مقطع انتهای فصل اخیر بازی های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و در نهایت توانست در رتبه ششم سری A به کار خود انتها دهد و سهمیه حضور در مرحله انتخابی رقابت های فصل آینده لیگ اروپا را کسب کرد، میخواهد برای فصل آینده خود را تقویت کند.

یکی از اهداف مدنظر میلان برای نقل وانتقالات تابستانی، تیمو باکایوکو، هافبک دفاعی تیم فوتبال چلسی است. فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی اطلاع داد نمایندگان باشگاه میلان مذاکرات خود را با چلسی به منظور جذب باکایوکوی 25 ساله شروع نموده اند.

رومانو اطلاع داد باشگاه میلان میخواهد در اولین پیشنهاد خود به چلسی، این هافبک فرانسوی را با قرارداد قرضی یکساله به ارزش 3 میلیون یورو با بند خرید 35 میلیون یورویی به خدمت بگیرد. خود این بازیکن هم علاقه مند است به میلان بازگردد.

تیمو باکایوکو در سال 2017 از موناکو به چلسی پیوست و در ادامه در فصل 19-2018 به طور قرضی برای میلان بازی کرد و فصل اخیر هم به طور قرضی برای موناکو به میدان رفت.

از آنجایی که به نظر می رسد فرانک لمپارد به این هافبک فرانسوی اعتقاد خاصی ندارد، او نیز به دنبال بازگشت به میلان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 714

به "شروع مذاکرات میلان برای بازگرداندن باکایوکو به سن سیرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مذاکرات میلان برای بازگرداندن باکایوکو به سن سیرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید