3هزار نفر از کارکنان یک شرکت گردشگری آلمانی قرنطینه شدند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، یک شرکت گردشگری آلمان نزدیک به 3 هزار نفر از کارکنان خود را در یک کشتی تفریحی عظیم قرنطینه نموده است.

3هزار نفر از کارکنان یک شرکت گردشگری آلمانی قرنطینه شدند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش شبکه دویچه وله، شرکت جهانگردی تی یوآی (تویی) یک کشتی تفریحی عظیم خود را به مرکز قرنطینه کارکنانش تبدیل نموده است. در حالی که ارتباط 2900 نفر از کارکنان این شرکت جهانگردی با دنیا بیرون قطع شده، دامنه نارضایتی در بین کارکنان رو به افزایش است.

در بحوحه اوضاع بحرانی در دنیا به دلیل همه گیری کرونا و پیامدهای آن، صنعت جهانگردی نیز از گزند این طوفان و آسیبی که این بیماری به اقتصاد زده در امان نمانده است.

براساس این گزارش، ماین شیف 3 یک کشتی عظیم تفریحی است که در حالت عادی 1500 جهانگرد را با یک هزار خدمه این کشتی به سفرهای تفریحی می برد.

شرکت تویی اعلام نموده است که در حال حاضر هیچ مسافری در این کشتی تفریحی حضور ندارد.

اکنون 2900 تن از شاغلان شرکت جهانگردی تویی در این کشتی قرنطینه اند و ارتباطشان با دنیا پیرامون قطع شده است.

بعضی از خدمه این کشتی به خبرنگار دویچه وله گفته اند که شرایط در این کشتی بسیار بحرانی بوده و این مکان تبدیل به زندانی برای آن ها شده است.

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از سوی خدمه و کارکنان شرکت جهانگردی یاد شده حکایت از بالا دریافت خشم و اعتراض آن ها دارد و خشونت و برخوردهای خشن کارکنان این شرکت را روایت می نماید. در سقف و بدنه کابین های کشتی سوراخ هایی مشاهده می گردد که بیانگر برخوردهای خشونت آمیز و اعتراضی است.

طبق آخرین آمار رسمی تا به امروز (دوشنبه) 171 هزار و 879 نفر در آلمان به بیماری کووید-19 مبتلا شده ااند که از این میان 7 هزار و 569 نفر جان باخته و 144 هزار و 400 نفر بهبود یافته اند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 631

به "3هزار نفر از کارکنان یک شرکت گردشگری آلمانی قرنطینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3هزار نفر از کارکنان یک شرکت گردشگری آلمانی قرنطینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید