25 مدل لباس مجلسی کردی زنانه رنگارنگ و بسیار زیبا

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، لباس مجلسی کردی یکی از زیباترین پوشش های سنتی و بومی ایرانی است که دارای جزییات و رنگ های متنوع و زیباست. لباس مجلسی کردی زنانه معمولا از جنس حریر، تور، مخمل و ساتن با جزییات پولک دوزی، سرمه دوزی، سنگ دوزی، ملیله دوزی و منجوق دوزی شده هستند. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد لباس های کردی تنوع رنگ آن هاست که در ادامه مجموعه ای ارزنده از آن ها را مشاهده خواهیم کرد.

25 مدل لباس مجلسی کردی زنانه رنگارنگ و بسیار زیبا

کلکسیونی رنگارنگ از 25 مدل لباس مجلسی کردی زنانه

مدل لباس مجلسی کردی سورانی از جنس مخمل و گیپور بنفش بادمجانیمدل لباس مجلسی کردی سورانی با کوا کار شدهمدل لباس کردی مجلسی سنندحی پولک دوزی شدهمدل لباس مجلسی کردی سنندجی پولک دارمدل لباس کردی مجلسی مخمل بنفشمدل لباس مجلسی کردی پولک دار مشکیمدل لباس کردی مجلسی عروس سورانی بنفش ملیله دوزی شدهمدل لباس مجلسی کردی دخترانه پولک دار مشکی و آبیمدل لباس کردی عروس سورانی از جنس ساتن حریرمدل لباس مجلسی کردی دخترانه از جنس ساتن صورتیمدل لباس مجلسی کردی جوانرودیمدل لباس کردی سنندجی مجلسی از جنس حریر بنفشمدل لباس مجلسی کردی سورانی از جنس ساتن با کوا کار شده صورتیمدل لباس کردی جوانرودی مجلسی دخترانهمدل لباس کردی سورانی مجلسی حریر سنگ دوزی شده مرجانیمدل لباس مجلسی کردی مهابادی پولک دارمدل لباس مجلسی کردی زنانه سبز کار شده با گیپورمدل لباس کردی مشکی مجلسی جوانرودیمدل لباس مجلسی کردی زنانه سورانیمدل لباس کردی عروس سنندجیمدل لباس مجلسی کردی قرمز سنندجی با کوا گیپور گلدارمدل لباس مجلسی کردی زنانه سورانیچند مدل لباس کردی مجلسی با رنگ های خیره کنندهمدل لباس مجلسی کردی دخترانه حریر گلدار صورتیچند مدل لباس مجلسی کردی سورانی

حرف آخر

پیش تر گفتیم که یکی از ویژگی های منحصر به فرد لباس مجلسی کردی تنوع رنگی آن است. این توجه ویژه به رنگ باعث شده که کمتر شاهد رنگ های تیره ای چون مشکی در پوشش زنان کرد باشیم. تا جایی که حتی در مراسم عزاداری نیز کمتر این رنگ را بر تن آن ها خواهید دید. چه بهتر که این فرهنگ رنگی در پوشش را مانند نیاکانمان زنده نگاه داریم. برای مشاهده مدل های بیشتر لباس کردی، پیشنهاد می کنیم کلکسیون لباس کردی عروس را در این مطالب دنبال کنید.

نباید فراموش کنید که شما می توانید در انتهای این مطلب، سوالات و تجربیات خود را با ما و دیگر همراهان انگیزه به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت جوابگوی سوالات شما خواهند بود.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 873

به "25 مدل لباس مجلسی کردی زنانه رنگارنگ و بسیار زیبا" امتیاز دهید

1 کاربر به "25 مدل لباس مجلسی کردی زنانه رنگارنگ و بسیار زیبا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 مدل لباس مجلسی کردی زنانه رنگارنگ و بسیار زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید