کریمی: فاجعه اتفاق افتاده برای امروز و دیروز نیست، مشکل استراماچونی فقط پول نبود

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، علی کریمی، هافبک تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که مشکل سرمربی ایتالیایی آبی پوشان تنها پول نبوده است.

کریمی: فاجعه اتفاق افتاده برای امروز و دیروز نیست، مشکل استراماچونی فقط پول نبود

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی کریمی پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل پیکان در جمع خبرنگاران گفت: فاجعه ای که اتفاق افتاده برای امروز و دیروز نیست. قطعاً از روز اولی که کارمان را آغاز کردیم پایه های این فاجعه ریخته شد. همان موقعی که می خواستند در ابتدای فصل تیم را ببندند بازیکنان اصلی را نمی خواستند، کاپیتان دوم تیم، روزبه چشمی و مرا نمی خواستند و بازیکنان را مقابل طرفداران گذاشتند. وقتی با این شرایط فصل آغاز می گردد مربی و بازیکنان بزرگ تیم تمرکزشان را از دست می دهند و باعث می گردد که فصل را آن طور آغاز کنیم. ما اگر امتیازات اول فصل را گرفته بودیم الان با اختلاف صدرنشین بودیم.

وی ادامه داد: برای من قابل درک نیست که چطور می گردد تیمی که این طور رشد نموده و نتیجه گرفته است، اجازه می دهند مکوششی گردد؟ در این دو سال گذشته این همه بازیکن رفتند، من نمی دانم چرا این قدر راحت این تیم را نادیده می گیرند. ما واقعاً امروز به جرأت می گویم که در 90 دقیقه تمرکز نداشتیم.

در خصوص مدیریت باشگاه همه چیز تعیین است و نیازی به صحبت نیست.، هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله درباره جلسه دیشب با مدیران باشگاه گفت: آن جلسه خصوصی بود و باید مدیران درباره این جلسه صحبت نمایند.

کریمی ادامه داد: در هفته های گذشته ببینید ما چقدر از داوری آسیب دیدیم. تقریباً هر هفته از این موضوع آسیب دیدیم. امروز هم پنالتی 100 درصد ما را نگرفتند. تا چه زمانی ما باید از داوری ضربه بخوریم؟ جواب این همه طرفدار عاشق استقلال را چه کسی می دهد؟ ما کوشش می کنیم که روز به روز بهتر شویم، ولی هیچ کس ما را نمی بیند. اگر این طور است تعطیل نمایند برویم خانه های مان.

وی در واکنش به این موضوع که گفته شده بازیکنان از دو سه هفته پیش می دانستند استراماچونی در استقلال ماندنی نیست، گفت: من فکر می کنم مشکل آقای استراماچونی فقط پول نبود، مشکلش این بود که به این تیم اهمیت داده نمی شد. استراماچونی به عنوان نفر اول کادرفنی هرچه اخطار داد، توجهی نشد. از روزی که آمد گوشزد کرد که شرایط را بهتر کنیم و بیشتر به شرایط تیم رسیدگی گردد، ولی اصلاً هیچ اتفاقی نیفتاده است.

هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که از جلسه عصر امروز هیئت مدیره باشگاه با فرهاد مجیدی خبر دارید؟، گفت: من در این مورد چیزی نشنیدم و تمرکزم روی بازی بود.

وی در انتها درباره انتخاب مربی ایرانی برای استقلال توضیح داد: من بازیکن هستم و نمی توانم در خصوص مربی نظر بدهم. ما با استراماچونی هماهنگ شده بودیم و فوتبالی که بازی می کردیم را هیچ تیمی بازی نمی کند. ما خیلی راحت بازی می کردیم و نتیجه هم گرفتیم. مگر این قدر راحت می گردد از این تیم گذشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 299

به "کریمی: فاجعه اتفاق افتاده برای امروز و دیروز نیست، مشکل استراماچونی فقط پول نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: فاجعه اتفاق افتاده برای امروز و دیروز نیست، مشکل استراماچونی فقط پول نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید