پیش بینی سقوط 30 درصدی سهام وال استریت به دلیل تنش ها با چین

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خبرنگاران: سرمایه گذار معروف و حرفه ای وال استریت، اد یاردنی، اعلام کرد که با افزایش مجدد مبتلایان به کرونا و افزایش تنش ها با چین، برای اولین بار پس از بازگشت بازارها در 23 مارس، احساس نگرانی می کند.

پیش بینی سقوط 30 درصدی سهام وال استریت به دلیل تنش ها با چین

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، سرمایه گذار معروف و حرفه ای وال استریت، اد یاردنی، اظهار داشت که با افزایش مجدد مبتلایان به کرونا و افزایش تنش ها با چین، برای اولین بار پس از بازگشت بازارها در 23 مارس، دوباره احساس نگرانی می کند.

براساس گزارش سی ان بی سی، اد یاردنی که رئیس مؤسسه تحقیقاتی یاردنی است در مصاحبه با سی ان بی سی گفت: ریسک های جدید ناشی از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا و دور جدید تنش ها با چین می تواند منجر به سقوط 20 تا 30 درصدی سهام وال استریت شود.

او گفت: آن چه در قیمت گذاری های بیش از حد بالای سهام وال استریت در روزهای اخیر مشهود است، این است که ما به سوی یک سقوط پیش می رویم. سهام اصلاً ارزان نیستند. به علاوه به نظر نمی رسد که ما بتوانیم بازگشایی اقتصاد و فاصله گذاری اجتماعی را به درستی مدیریت کنیم.

یاردنی گفت: البته نقاط مثبت بسیاری وجود دارد. مهم تر از همه اینکه فدرال رزرو مقادیر عظیمی نقدینگی به بازار تزریق کرده است. به علاوه برخی داده های اقتصاد کلان به شکل غافل گیرکننده ای قوی هستند. ما شاهد بازگشت خوبی در بخش هایی مانند فروش خرده فروشی ها هستیم.

او با اشاره به وضع مجدد محدودیت های قرنطینه ای در برخی ایالت های آمریکا هشدار داد: اما حالا ترس من این است که تغییر اوضاع به سرمایه گذارانی آسیب بزند که بیشتر پول خود را در بازار سهام سرمایه گذاری کرده اند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 764

به "پیش بینی سقوط 30 درصدی سهام وال استریت به دلیل تنش ها با چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی سقوط 30 درصدی سهام وال استریت به دلیل تنش ها با چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید