نماینده بجنورد در جریان انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد استان قرار داشت

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مشاور رئیس دانشگاه آزاد در واکنش به حواشی پیرامون انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد خراسان شمالی گفت: نماینده مردم بجنورد که نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس نیز است پیش از انتصاب فرد جدید در جریان کار بود.

نماینده بجنورد در جریان انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد استان قرار داشت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

علی سروری، مشاور رئیس دانشگاه آزاد در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران، در مورد آخرین شرایط پفراینده اتوبوس دانشگاه آزاد علوم تحقیقات گفت: هرچند پس از آن حادثه دیه افراد به طور کامل پرداخت شد اما فرایند رسیدگی به پفراینده همچنان ادامه دارد.

سروری ادامه داد: در آخرین تحقیقات معین شده است که مسئولان فعلی دانشگاه مقصر این حادثه نبوده اند و باید مدیران پیشین دانشگاه جوابگو باشند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد بجنورد اظهار داشت: با این حال همچنان جلسات دادگاه در حال برگزاری است.

وی در واکنش به حواشی پیرامون انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد خراسان شمالی، نیز گفت: نماینده مردم بجنورد که نائب رئیس کمیسیون آموزش مجلس نیز است، پیش از انتصاب فرد جدید در جریان کار بود و از این تصمیم نیز استقبال کرد.

سروری بیان داشت: همه باید دست به دست هم دهیم تا این دانشگاه رشد کند زیرا جدای از هم دلی نمی گردد کار را جلو برد.

وی در سرانجام گفت: اکنون یک مدیر انقلابی بر مسند دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی تکیه زده و باید به او یاری کرد تا دانشگاه رشد کند.

گفتنی است، انتصاب محسن مرادی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی با واکنش گسترده دانشجویان رو به رو شده بود و در این راستا نمایندگان مجلس استان نیز مخالفت خود را با این انتصاب عنوان نموده بودند.

بیشتر بخوانید:

صدای اعتراض دانشجویان برای انتصاب رئیس دانشگاه آزاد خراسان شمالی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 776

به "نماینده بجنورد در جریان انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد استان قرار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده بجنورد در جریان انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد استان قرار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید