نظر 63 درصد از آمریکایی ها درباره رفتار ترامپ منفی است

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، نتایج یک نظرسنجی تازه نشان داد، اکثریت مردم آمریکا، درخصوص درخواست ترامپ از رئیس جمهوری اوکراین برای تحقیق درخصوص پسر جو بایدن، متعجب نیستند؛ حدود نیمی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی، این موضوع را مسئله ای بسیار جدی عنوان نموده اند.

نظر 63 درصد از آمریکایی ها درباره رفتار ترامپ منفی است

به گزارش خبرنگاران، به نوشته روزنامه واشنگتن پست، حدود نیمی از مردم آمریکا در نظرسنجی اِی بی سی نیوز-ایپسوس اعلام کردند اطلاع یافتن از اقدامات دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور، آن ها را اصلا متعجب نکرده است. 32 درصد دیگر از شرکت نمایندگان نیز عدم تعجب خود را ابراز داشته اند.

نتایج این نظرسنجی که روزهای آدینه و شنبه در آمریکا برگزار گشت، حاکی از آن است که 63 درصد از بزرگسالان شرکت نماینده در آن، درخواست ترامپ از همتای اوکراینی اش جهت تحقیق درخصوص پسر جو بایدن (رقیب احتمالی ترامپ در انتخابات 2020 آمریکا) را مسئله ای جدی تلقی می نمایند.

درخواست مذکور ترامپ از رئیس جمهوری اوکراین در یک مکالمه تلفنی در ماه ژوئیه، موجب طرح شکایت افشاگری علیه او شد و دموکرات های آمریکا را بر آن داشت که استیضاح او را دستور کار خود قرار دهند.

در این نظرسنجی، نظر مردم درخصوص استیضاح یا عدم استیضاح ترامپ مورد پرسش قرار نگرفت. نتایج بسیاری از نظرسنجی های منتشر شده در هفته گذشته، نشان از افزایش حمایت مردم آمریکا از استیضاح رئیس جمهوری این کشور داشت.

در نظرسنجی تازه پایگاه خبری پی بی اِس، 49 درصد از شرکت نمایندگان با استیضاح ترامپ موافق بودند و 46 درصد دیگر عدم استیضاح او را ترجیح می دادند.

دموکرات ها مجلس نمایندگان آمریکا باور دارند با ادامه تحقیقات درخصوص تعاملات ترامپ با روسیه و اوکراین، درصد بیشتری از مردم به صف موافقان استیضاح ترامپ خواهند پیوست. با وجود اینکه موضوع ارتباط ترامپ با مقامات اوکراین در صدر اخبار رسانه ها واقع شده است، تنها یک چهارم از بزرگسالان آمریکایی آن را بسیار از نزدیک دنبال می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 116

به "نظر 63 درصد از آمریکایی ها درباره رفتار ترامپ منفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر 63 درصد از آمریکایی ها درباره رفتار ترامپ منفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید