مدیر برنامه های برناردسکی: فدریکو همچنان می خواهد پیراهن یوونتوس را بر تن کند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مدیر برنامه های بال ایتالیایی یوونتوس می گوید این بازیکن در پنجره نقل وانتقالات پیش رو جایی نخواهد رفت.

مدیر برنامه های برناردسکی: فدریکو همچنان می خواهد پیراهن یوونتوس را بر تن کند

به گزارش خبرنگاران، اخیراً پایگاه خبری کالچو مرکاتو ایتالیا با انتشار گزارشی مدعی شده بود باشگاه بارسلونا به دنبال این است تا فدریکو برناردسکی را از یوونتوس به خدمت بگیرد و در مقابل حاضر است دو بازیکن خود یعنی ایوان راکیتیچ و ساموئل اومتیتی را به قهرمان ایتالیا در جریان این معاوضه پیشنهاد دهد. پیش از آن هم جان لوکا دی مارتزیو مدعی شده بود اضافه شدن دژان کولوسفسکی به ترکیب بانوی پیر باعث جدایی برناردسکی از یوونتوس در تابستان پیش رو خواهد شد، این در حالی است که هافبک پیشین فیورنتینا در ماه ژانویه هم در آستانه جدایی از بانوی پیر بود و باشگاه میلان نسبت به جذب وی علاقه مند بود.

جوزپه بوتزو، مدیر برنامه های هافبک نفوذی تیم فوتبال یوونتوس در گفت وگو با نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، با رد این ادعاها گفت: آیا ما درباره جدایی برناردسکی از یوونتوس صحبتی نموده ایم؟ خیر، او می خواهد همچنان پیراهن سیاه و سفید یوونتوس را بر تن کند. اینکه بعضی تماشاگران گاهی فدریکو را هو می نمایند، جای تأسف دارد، اما مائوریتزیو ساری و باشگاه از او همواره دفاع نموده اند.

وی افزود: به شخصه خوشحالم چون برناردسکی همواره بهترین بازی هایش را برای یوونتوس به نمایش می گذارد. این تصادفی نیست که فدریکو برای تیم ملی ایتالیا بازی می نماید. او به خوبی خود را به بازی در پست های مختلف وفق داده است.

فدریکو برناردسکی که زیرنظر مائوریتزیو ساری صندلی ثابتی در ترکیب اصلی یووه نداشته، در سال 2017 بود که در ازای 40 میلیون یورو از فیورنتینا به بیانکونری پیوست.

این بازیکن ایتالیایی و 26 ساله که تا خاتمه ماه ژوئن 2022 با یوونتوس قرارداد دارد، این فصل در 24 بازی از رقابت های مختلف برای یوونتوس به میدان رفته که حاصل آن یک گل زده و یک پاس گل بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 652

به "مدیر برنامه های برناردسکی: فدریکو همچنان می خواهد پیراهن یوونتوس را بر تن کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر برنامه های برناردسکی: فدریکو همچنان می خواهد پیراهن یوونتوس را بر تن کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید