لیگ قهرمانان اروپا، دورتموند سرگروه شد، لاتزیو به مرحله بعدی صعود کرد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، دیدارهای هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی خارج از خانه تیم فوتبال بوروسیا دورتموند و صعود لاتزیو با وجود توقف در خانه شروع شد.

لیگ قهرمانان اروپا، دورتموند سرگروه شد، لاتزیو به مرحله بعدی صعود کرد

با ما سفر کنید و با تور اروپا پاییز 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در اولین شب از هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب دو بازی در گروه F برگزار گردید که در یکی از آنها دورتموند صدرنشین در خانه زنیت قعرنشین با نتیجه 2 بر یک به رجحان رسید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

دورتموند در حالی پیروز این مسابقه شد که دروازه اش در دقیقه 16 توسط سباستین دریوسی باز شد. لوکاژ پیشچک در دقیقه 68 دورتموندی ها را به بازی برگرداند و اکسل ویتسل هم در دقیقه 78 گل رجحان این تیم را به ثمر رساند.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت از ابتدا تا خاتمه این مسابقه در ترکیب زنیت حضور داشت. او و یارانش در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا فقط یک امتیاز از تساوی خانگی مقابل زنیت کسب کردند.

با این نتیجه دورتموند ضمن کسب چهارمین پیروزی اش 13 امتیازی شد و به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

و اما در دیگر بازی این گروه، لاتزیو رده دومی در استادیوم المپیکوی شهر رم مقابل تیم بروژ بلژیک به تساوی 2 - 2 رضایت داد و با این نتیجه به عنوان تیم دوم گروه صعود کرد.

لاتزیو با گلزنی خواکین کورئا در دقیقه 12 پیش افتاد، اما تنها سه دقیقه بعد دروازه اش توسط رود وُرمر باز شد. چیرو ایموبیله در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی دومین گل میزبان ایتالیایی را به ثمر رساند، اما هانس واناکن در دقیقه 76 دوباره بروژ را به بازی برگرداند. این اتفاق در حالی رخ داد که بروژ از دقیقه 39 با اخراج ادوارد سوبول 10 نفره بازی می کرد.

به این ترتیب لاتزیو 10 امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند و بروژ هم با هشت امتیاز به عنوان تیم سوم گروه راهی لیگ اروپا شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 998

به "لیگ قهرمانان اروپا، دورتموند سرگروه شد، لاتزیو به مرحله بعدی صعود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، دورتموند سرگروه شد، لاتزیو به مرحله بعدی صعود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید