سپهرزاد: فدراسیون دو و میدانی حمایتی از ثمری نمی کند، فرد شایسته و اصلح باید رئیس فدراسیون گردد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مربی دو و میدانی گفت: متاسفانه فدراسیون دو و میدانی حمایتی از علی ثمری نمی کند و با هزینه شخصی کار می کنیم.

سپهرزاد: فدراسیون دو و میدانی حمایتی از ثمری نمی کند، فرد شایسته و اصلح باید رئیس فدراسیون گردد

هادی سپهرزاد مربی دوومیدانی در گفت و گو با ، درباره شرایط علی ثمری ورزشکار کشورمان در ماده پرتاب وزنه اظهار کرد: متاسفانه فدراسیون دو و میدانی حمایتی از علی ثمری نمی نماید و با هزینه شخصی کار می کنیم. ما برای کسب سهمیه المپیک کوشش خود را می کنیم و به طور حتم اتفاقات خوبی در راستا راه یابی به المپیک رخ می دهد و مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو خواهیم داشت.

مربی ثمری درباره برنامه های این ورزشکار اعلام کرد: با توجه به اینکه ثمری مدتی با یک مربی دیگر کار می کرد یک مقدار طول کشید تا شرایط تمرینی اش تغییر کرد. هدفمان کسب سهمیه المپیک از سوی ثمری است و امیدوارم در این مدت به هدف خود برسیم. همچنین اگر عرب سرپرست دوومیدانی یاری کند تا بتوانیم در کیش یا بوشهر اردویی برپا کنیم، در آن صورت فرایند رو به رشد بهتری خواهیم داشت.. به هر حال تمرین در هوای آلوده تهران بر روی کیفیت کارمان تاثیرگذار بوده است.

او اعلام کرد: فدراسیون دوومیدانی برنامه ای از ما نخواست. عرب فرد خوبی است، اما مدیران سابق دوومیدانی همچنان در فدراسیون هستند و تمایل ندارند به ما یاری نمایند. مسئولان سابق فدراسیون دوومیدانی به شیری و رسولی 2 پرتابگر گفته بودند که برای پیشرفتشان قصد دارند مربی خارجی بگیرند و دیگر نباید با سپهرزاد کار نمایند. علی ثمری هم به ملاقات رئیس سابق دوومیدانی رفته بود و به او گفتند که با من کار نکند تا برایش مربی خارجی به خدمت بگیرند. به هر حال طرز تفکر مدیران سابق دوومیدانی به طوری است که درخشش و پیشرفت این رشته ورزشی برایشان مهم نیست و فقط به دنبال اهداف شخصی خودشان هستند. اگر دلشان به حال دوومیدانی می سوخت این اتفاقات رخ نمی داد.

سپهرزاد اعلام کرد: کسب سهمیه المپیک جزء اهداف بلند مدت ما است و ثمری در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور حاضر می شود تا سهمیه را بدست آورد. در حال حاضر ثمری تمرینات سنگینی انجام می دهد تا به آمادگی جسمانی و تاکنیکی برسد. حد نصاب کسب سهمیه المپیک 21/11 سانتی متر است که رکورد ثمری 19/80 بوده و کار سختی در پیش دارد.

مربی دوومیدانی درباره اینکه چه تعداد از ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک دارند، گفت: تدابیری برای ورزشکاران در نظر گرفته نشده است و حتی اردوی آماده سازی دو و میدانی کاران المپیکی را برنامه ریزی نکرده اند. تا زمانی که فدراسیون دو و میدانی ثبات پیدا نکند، اتفاق خوبی در این رشته ورزشی رخ نمی دهد.

او درباره اینکه پژمان معتمدی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی انتخاب شده است، گفت: معتمدی جزء خانواده دوومیدانی است و امیدوارم او بتواند سروسامانی به این رشته ورزشی بدهد و شرایط خوبی فراهم کند تا دو و میدانی کاران با خیال راحت مسابقه بدهند. ساماندهی مربیان، برگزاری اردو و اعزام ورزشکاران به مسابقات بین المللی باید در دستور کار فدراسیون دوومیدانی قرار بگیرد.

سپهرزاد درباره شاخص های رئیس جدید دوومیدانی گفت: هر فردی که رئیس فدراسیون دوومیدانی می گردد باید هدفش یاری به این رشته ورزشی باشد و دنبال اهداف شخصی خود نباشد. همچنین یک فرد شایسته و اصلح از جنس دو و میدانی باید رئیس فدراسیون گردد و تجربه لازم را داشته باشد تا بتواند این رشته ورزشی را به موفقیت برساند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 356

به "سپهرزاد: فدراسیون دو و میدانی حمایتی از ثمری نمی کند، فرد شایسته و اصلح باید رئیس فدراسیون گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپهرزاد: فدراسیون دو و میدانی حمایتی از ثمری نمی کند، فرد شایسته و اصلح باید رئیس فدراسیون گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید