سرمربی تایلند: کار ما با همان گل زودهنگام ایران تمام شد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند از عملکرد شاگردانش مقابل ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا 2018 انتقاد کرد.

سرمربی تایلند: کار ما با همان گل زودهنگام ایران تمام شد

با تور تایلند بهار 99 به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، خوسه ماریا پاسوس در پی شکست 9 بر یک امروز (پنجشنبه) تیمش مقابل ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا 2018 گفت: کاری صورت نگرفت. وقتی که ایران در ثانیه های ابتدایی بازی گل اول را به ثمر رساند، کار ما تمام شد! خیلی مهم بود که تمرکزمان را حفظ کنیم، اما پس از دریافت سه گل در چهار دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند صحبت های خود را این طور ادامه داد: نتیجه سرانجامی این ملاقات، عملکرد ما را بازتاب می دهد. شاید آماده سازی روحی و روانی بازیکنان مان آن طور که باید، جواب نداد و اشتباهات یکی پس از دیگری مقابل ایران به این معنی بود که کارمان تمام شده است. ما دو چهره متفاوت از خود در این تورنمنت نشان دادیم، یک چهره واقعاً عالی و یک چهره بد. ما امروز نشان دادیم که آماده رویارویی با تیمی همچون ایران نیستیم. اکنون باید آنالیز کنیم ببنیم که مشکل مان در اینجا چه بوده است.

وی در سرانجام اظهار داشت: احتیاج داریم بدانیم که چرا دو چهره متفاوت در این تورنمنت داشتیم و راه حلی برای رسیدن به سطحی پایدار پیدا کنیم. این تورنمنت اولین تورنمنت بعضی بازیکنان ما و آخرین تورنمنت بعضی دیگر از بازیکنان مان است. باید پیش از مسابقات قهرمانی آسیا 2020 راه حلی برای مسائل مان بیابیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 335

به "سرمربی تایلند: کار ما با همان گل زودهنگام ایران تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تایلند: کار ما با همان گل زودهنگام ایران تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید