دیدار جام حذفی سپاهان و خیبر در خرم آباد آغاز شد، ترکیب تیم ها

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران، دیدار مرحله یک شانزدهم جام حذفی دو تیم خیبر خرم آباد و سپاهان اصفهان بعدازظهر امروز دوشنبه در ورزشگاه تختی شهر خرم آباد آغاز شد.

دیدار جام حذفی سپاهان و خیبر در خرم آباد آغاز شد، ترکیب تیم ها

تیم خیبر خرم آباد با دروازه بانی هادی حاجی ابایی و ترکیب رسول طهماسبی، محمد مهدی پور، فرشاد امامی شیخ آبادی، فرزاد بهاری، سجاد بازگیر، محمد مولایی پور، میثم جهانگیری، سامان محرابی زاده، امیرعلی کافی، محمود بیرانوند یگانه و به سرمربی گری مهرداد خادمی به زمین رفته است.

گئورگی ولسیانی، عزت الله پورقاز، مرتضی منصوری، امید نورافکن، مهدی کیانی، سید محمد کریمی، سجاد شهباز زاده، محمد محبی، علی قربانی، رضا میرزایی بازیکنان و سید پیام نیازمند به عنوان دروازه بان ترکیب تیم سپاهان را تشکیل می دهند و امیر قلعه نویی سرمربی این تیم است.

در حالی ورزشگاه تختی خرم آباد از ساعت 13 ظهر امروز به روی تماشاگران باز شد که 7500 بلیط این مسابقه در مدت یک ساعت به فروش رفتند. مشاهدات خبرنگاران حاکی از آن است که بالغ بر 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی خرم آباد حضور یافته اند و این ورزشگاه مملو از هواداران تیم ریشه دار خیبر است. بسیاری از هواداران نیز پشت در ورزشگاه مانده اند و فضای خالی برای حضور آن ها در ورزشگاه تختی نیست.

با توجه به کمبود جایگاه نیروی انتظامی مجوز حضور هواداران خیبر را در کنار جایگاه سپاهان داده است.

داوران بازی تیم های خیبر و سپاهان روح الله شریفی، حسن یوسفی، محمد راهی و امیر ایار هستند و ناظر داوری نیز محمدحسین معتمدی فر است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 120

به "دیدار جام حذفی سپاهان و خیبر در خرم آباد آغاز شد، ترکیب تیم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار جام حذفی سپاهان و خیبر در خرم آباد آغاز شد، ترکیب تیم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید