خبرنگاران کمک های اتاق بازرگانی به مراکز درمانی کرمانشاه ارسال شد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کرمانشاه، از ارسال دومین محموله کمک های تجهیزات پزشکی به بیمارستان های استان خبر داد.

خبرنگاران کمک های اتاق بازرگانی به مراکز درمانی کرمانشاه ارسال شد

کیوان کاشفی روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: این کمک ها شامل 10 دستگاه پالس اکسی متر، 6 هزار دستکش، 900 شیلد محافظ صورت، 900 کلاه یکبار مصرف و 900 عدد عینک محافظ چشم و هزار و 300 عدد ماسک است.

وی اضافه نمود: پیش از این نیز 2 دستگاه ونتیلاتور و تعداد قابل توجهی تجهیزات پزشکی و محافظتی به مراکز درمانی استان تقدیم شده بود.

این عضو اتاق بازرگانی ایران توضیح داد: همه این کمک ها به همت اتاق کرمانشاه تهیه و توزیع شده و هزینه تهیه این تجهیزات با کمک اتاق بازرگانی و تعدادی از فعالین اقتصادی تامین شده است.

کاشفی اضافه نمود: با توجه به شیوع بیماری کرونا یکی از نگرانی های اصلی تامین تجهیزات موردنیاز مراکز درمانی بود که اتاق بازرگانی در این زمینه پیشقدم شد.

وی تاکید کرد: اتاق بازرگانی کرمانشاه در راستای مسوولیت های اجتماعی خود تلاش در رفع دغدغه های حوزه بهداشت و درمان و جامعه پزشکان و پرستارها دارد.

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: اتاق بازرگانی در ایام پیش رو تعطیل نیست و به فعالیت های داوطلبانه خود ادامه می دهد و در تدارک تهیه سومین محموله کمک های بهداشتی و درمانی برای بیمارستان های استان است که به زودی تامین و توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تا به امروز 145 نفر در این استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که 12 نفر از آنان جان خود را از دست دادند.

از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تا به امروز 16 هزار 169 و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که در مجموع 988 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و پنج هزار و 389 مورد از ابتدا تا به امروز بهبود یافته اند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در ووهان واقع در استان هوبی چین پدیدار و با گسترش به بیشتر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 529

به "خبرنگاران کمک های اتاق بازرگانی به مراکز درمانی کرمانشاه ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمک های اتاق بازرگانی به مراکز درمانی کرمانشاه ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید