بهزیستی از مادر کودک آزار مشهدی شکایت می نماید

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی از شکایت بهزیستی از مادر کودک آزار مشهدی اطلاع داد.

بهزیستی از مادر کودک آزار مشهدی شکایت می نماید

غلامحسین حقدادی، در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد پرونده کودک آزاری بنیامین، اظهار کرد: بعد از اینکه بنیامین تحویل پدربزرگ، مادربزرگ و پدر شده، به وسیله اورژانس اجتماعی شهرستان یک فرایند پیگیری برای وی گذاشته شده که توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی به طور مرتب پیگیری می گردد.

وی اعلام کرد: در مورد خود مادر که اقدام به آزار نموده، بهزیستی به عنوان سازمانی که باید موارد کودک آزاری را پیگیری کند، به عنوان شاکی در حال تدوین یک دادخواست به دادگاه است تا خود بهزیستی در این قضیه وارد عمل گردد. هنوز این شکایت انجام نشده، اما مراحل آن در حال طی شدن است.

حقدادی در مورد شرایط سلامتی روحی، روانی و جسمی بنیامین، گفت: کارشناسان ما با بنیامین ملاقات داشتند، چند روز پیش که کارشناسان با این کودک ارتباط داشتند، هنوز شرایط روحی مناسبی نداشته، به این دلیل که کودک در آن فضا تحت فشار بوده و کودک دو ساله ای است که نمی تواند تحلیلی از شرایط داشته باشد. امیدواریم با توجه به فضای آرامی که در محیط فعلی کودک وجود دارد، کنترلی که انجام می گردد و آنالیز هایی که همکاران می نمایند، به زودی خوب گردد و مسئله ای نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 690

به "بهزیستی از مادر کودک آزار مشهدی شکایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهزیستی از مادر کودک آزار مشهدی شکایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید