استراتژی واضحی برای حل&zwnj و فصل بحران سوریه وجود ندارد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از العهد، ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن در سخنانی جدیدترین مواضع این کشور در قبال بحران سوریه را اعلام نمود. وی در این خصوص گفت: در حال حاضر هیچ استراتژی واضحی برای حل و فصل بحران سوریه دیده نمی گردد.

استراتژی واضحی برای حل&zwnj و فصل بحران سوریه وجود ندارد

بر اساس این گزارش، وزیر خارجه اردن در ادامه گفت: حل و فصل بحران سوریه نیازمند مذاکرات سیاسی جدی است. بحران سوریه، راه حل نظامی ندارد و باید به وسیله راه حل سیاسی حل و فصل گردد.

پیشتر نیز سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه، ایالات متحده آمریکا را عامل تشدید بحران سوریه معرفی نموده بود. وی در این خصوص گفت: آمریکایی ها به صورت غیرقانونی به حضور نظامی خود در سوریه ادامه می دهند.

لاوروف به همین دلیل تأکید کرد: متأسفانه آمریکایی ها همچنان به مانع تراشی در جهت حل و فصل سیاسی بحران سوریه ادامه می دهند. واشنگتن از گروه های مسلح جدایی طلب استفاده ابزاری نموده و آنها را به ایستادن در برابر دمشق تحریک می نماید.

وزیر خارجه روسیه در ادامه یادآور شد: کشورهای غربیِ متحد واشنگتن نیز سیاست مشابهی را در قبال سوریه در پیش گرفته اند و در واقع، سیاست آنها در قبال دمشق، تکیه بر معیارهای دوگانه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1007

به "استراتژی واضحی برای حل&zwnj و فصل بحران سوریه وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراتژی واضحی برای حل&zwnj و فصل بحران سوریه وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید