بسته های گران اینترنت حذف شدند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مهر نوشت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از حذف بسته های اینترنتی که شایبه افزایش بالای 34درصد داشتند اطلاع داد.

بسته های گران اینترنت حذف شدند

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد افزایش تعرفه اینترنت و شرایط بسته های اینترنت گفت: اپراتورها حق ندارند هیچ یک از بسته های اینترنتی که تا روز پنج شنبه در دسترس مردم بوده را حذف نمایند و هیچ بسته تازهی نباید بیش از 34 درصد افزایش قیمت داشته باشد.

  • آقای رییس جمهور ایلان ماسک را ناجی مردم ایران نکنید

وی اضافه نمود: در بسته های اپراتورها مواردی بود که بیش از 34 درصد افزایش قیمت اینترنت داشتند که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به اپراتورها دستور داد این موارد را حذف نمایند و بر اساس قیمت تازه قانونی تعرفه گذاری گردد.

زارع پور ادامه داد: هیچ بسته اینترنت از جمله بسته های شبانه حذف نشده است و تمام اپراتور افزایش قیمت اینترنت را تا سقف 34 درصد مجاز هستند. اگر مردم خلاف این مورد را دیدند می توانند با سامانه 195 تماس بگیرند تا رسیدگی گردد.

وی در مورد نحوه محاسبه افزایش 34 درصدی اینترنت اپراتورها گفت: بسته های اینترنت اپراتورها متفاوت و در قالب بلند مدت و کوتاه مدت وجود دارد بنابراین هر بسته ای که قبلاً وجود داشته ضرب در یک و سی چهار صدم درصد می گردد و قیمت تازه به دست می آید.

  • جومونگ و سوسانو به روایت هوش مصنوعی / عکس

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 دی 1402 بروزرسانی: 9 دی 1402 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1952

به "بسته های گران اینترنت حذف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته های گران اینترنت حذف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید